Rivile MGAMA
Personalo, dokumentų, užduočių savitarnos ir valdymo portalas

Rivile MGAMA sistemos naudos
Mobili prieiga prie Rivile GAMA funkcijų
Sumažina rankinių procesų kiekį, leidžia sutelkti dėmesį į svarbiausius verslo uždavinius ir didina darbo našumą.
Paprasta ir intuityvi vartotojo sąsaja
Vartotojui draugiškas ir patogus valdymas, priskirtų užduočių pateikimas
Modernios technologijos
Sumažina rankinių procesų kiekį, leidžia sutelkti dėmesį į svarbiausius verslo uždavinius ir didina darbo našumą.
Platus pritaikomumas
Siūlomas platus funkcionalumas, įvairios adaptacijos pagal individualius poreikius
Aktualu įvairaus tipo įmonėms
Sistema aktuali visų dydžių verslams, esamiems ir naujiems klientams
Patogus dokumentų tvirtinimas
Leidžia patogiau, greičiau ir paprasčiau stebėti informaciją bei tvirtinti dokumentus
Efektyvus užduočių valdymas
Realizuota galimybė realiu laiku reaguoti į priskirtas užduotis
Pažangūs HR sprendimai
Įgyvendinta darbuotojų savitarnos ir dokumentų valdymo sistema
Prieiga prie sistemos 24/7
Darbuotojai turi galimybę pasitikrinti jiems aktualią informaciją bet kuriuo laiku
Sistemos moduliai
Personalo ir dokumentų valdymo sistema, kuri leis dirbti su Rivile GAMA programa realiuoju laiku.
Rivile MGAMA
Personalo, dokumentų, užduočių savitarnos ir valdymo portalas.